iPhone reparatie
DEFAULT

Smartphone of tablet stuk?
Kom vandaag nog langs voor een reparatie.

Direct een reparatie boeken

Coronaproof telefoon reparatie haal en brengservice Amsterdam

Het zijn onzekere tijden en lang niet iedere winkel is open. Repear valt echter onder de essentiële services als telefoon reparatie service in Amsterdam en blijft dusdoende gewoon open voor particuliere en professionele klanten.

Nu kunnen wij echter snappen dat niet iedereen erop zit te wachten om zomaar een winkel binnen te lopen. Daarom bieden wij tegenwoordig een compleet Coronaproof haal en brengservice voor telefoon reparatie in Amsterdam. Dit houdt in dat u online of telefonisch contact met ons opneemt voor een telefoonreparatie, en wij vervolgens veilig uw toestel thuis bij u ophalen. De gemiddelde reparatie duurt tussen de één tot drie uur, daarna brengen wij uw smartphone weer veilig en helemaal werkend bij u terug.

Zo werkt onze telefoon reparatie via onze Haal en Brengservice

De Haal en Brengservice van Repear is niet iets dat uniek is aan deze gekke tijd, dit is iets dat wij normaliter ook aanbieden. Echter houden wij wel extra rekening met de huidige maatregelen, zodat de veiligheid en gezondheid van onze klanten en ons personeel voorop staat.

Ons personeel haalt uw reparatie persoonlijk op. Dit betekent dat wij alleen actief zijn in Amsterdam.

Onze service werkt als volgt:

1.   Maak online een afspraak

Via onze site kan je gemakkelijk een afspraak inplannen voor de haal en brengservice voor telefoonreparatie in Amsterdam.

2.   Geef ons de details door

Om je zo goed en snel mogelijk te helpen vragen wij je om door te geven om welk merk en model de reparatie gaat (bijv. ‘iPhone 11’ of ‘Samsung Galaxy S10’ en wat het probleem lijkt te zijn (bijv. ‘Scherm is gebarsten’ of ‘telefoon gaat niet aan’)

3.   Wij plannen samen de ophaalafspraak in

Eén van onze medewerkers kan meestal direct bij je langskomen om jouw toestel op te halen voor een reparatie. Maar om er zeker van te zijn dat dit jou ook uitkomt nemen we contact met je op om af te spreken wanneer we het beste langs kunnen komen.

4.   Eén van onze medewerkers komt veilig bij u langs

Om ervoor te zorgen dat jij en ons personeel veilig af kunnen spreken om jouw smartphone op te halen, houden wij ons strikt aan de maatregelen. Meer over onze coronaproof maatregelen hieronder.

5.   Onze gespecialiseerde monteurs doen een vooronderzoek

Zodra het toestel aangekomen is in onze winkel in Amsterdam zal een gespecialiseerde monteur het toestel onder handen nemen voor een vooronderzoek. Hierbij stellen we het exacte probleem vast, zodat alleen het noodzakelijk gerepareerd hoeft te worden. U ontvangt van ons een persoonlijke offerte met de laagste prijs. Gaat u akkoord, dan gaan we direct over op reparatie.

6.   Wij voeren de reparatie uit met originele onderdelen

Om er zeker van te zijn dat onze reparaties 100% goed werken, maken wij alleen gebruik van originele onderdelen. Wij gebruiken geen namaak onderdelen of onderdelen van onbetrouwbare partijen. Sterker nog, veel van onze onderdelen worden geleverd door merken zoals Samsung zelf, direct uit de fabriek. Dit zijn speciale reparatiekits waar de kwaliteit gegarandeerd van is.

7.   U ontvangt uw gerepareerde toestel met garantie

De meeste telefoon reparaties in Amsterdam die wij uitvoeren bij Repear zijn binnen één tot drie uur klaar. Wij geven je een seintje en komen het toestel direct weer terugbrengen. Om er zeker van te zijn dat onze reparatie echt goed is verlopen krijg je  18 maanden garantie op de reparatie.

Onze medewerkers stellen uw veiligheid voorop

Wij geloven in veiligheid eerst. Daarom doen wij er alles aan om onze telefoon reparaties in Amsterdam zo coronaproof te laten verlopen. Om hier zeker van te zijn hebben wij een aantal maatregelen getroffen:

Wij zijn alert op de gezondheid van onze medewerkers

Al onze medewerkers weten hoe belangrijk het is om deze crisis aan te pakken, en dat wij hier zelf ook zeker een rol in spelen. Daarom laten wij ons bij de kleinste kans van besmetting al testen.

Klantcontact altijd op veilige afstand met mondkapjes

Wij vinden essentieel dat ons klantcontact veilig verloopt. Daarom houden wij zowel in de winkel als bij u aan de deur afstand. Natuurlijk dragen wij waar het nodig is ook altijd een mondkapje. Op die manier lopen wij voor onszelf en voor u zo min mogelijk risico.

Gerepareerde telefoons worden antibacterieel behandeld

Nu is de term antibacterieel niet helemaal kloppend, want Covid-19 is een virus. Wat wij hiermee bedoelen is dat toestellen die binnenkomen en toestellen gerepareerd zijn helemaal schoongemaakt worden zodat er geen enkel spoor van ons er meer aanzit. Alle bacteriën en virussen die potentieel op het oppervlakte van de smartphone hebben gezeten proberen wij hiermee teniet te doen. Je krijgt dus echt een telefoon terug die eruit ziet als nieuw.